Гарантійне обслуговування
При купівлі автомобіля перевірте наявність відмітки в сервісній книжці про проведення передпродажної підготовки (і планових ТО відповідно з пробігом автомобіля до моменту придбання).
Для збереження гарантії заводу-виробника власник нового придбаного автомобіля КрАЗ зобов’язаний поставити його на гарантійний облік на будь-який з сертифікованих СТО до проведення найближчого планового ТО.
У разі виникнення несправностей у гарантійний період експлуатації автомобіля, просимо звертатися до продавця, на одну з сертифікованих СТО або на завод-виробник до відділу гарантійного обслуговування:
Телефони:
+38 (0536) 76-67-84 — начальник відділу гарантійного обслуговування
+38 (0536) 76-66-86 — відділ гарантійного обслуговування;
+38 (0536) 76-69-63 — бюро рекламації;
Факс: +38 (0536) 76-60-82, 76-67-43
E-mail: garantia@kraz. ua
З питань сервісного обслуговування просимо звертатися на найближчу сертифіковану СТО або на завод-виробник в бюро Автотехобслуговування:
Телефон: +38 (0536) 76-67-85;
Факс: +38 (0536) 76-67-43
E-mail: uato@kraz. ua
Компанія «АвтоКрАЗ» запрошує до співпраці підприємства зацікавлені у відкритті на базі їх площ СТО КрАЗ і торгово-виставкових майданчиків автомобільної техніки КрАЗ.